Dibuix a llapis i Pintura acrílica.
Carai! m'agrada el teu estil. De tots els dibuixos m'agrada especialment l'Isard.Et seguiré, una abraçada ;)
Carai! m'agrada el teu estil. De tots els dibuixos m'agrada especialment l'Isard.
ResponderEliminarEt seguiré, una abraçada ;)