La karenina
Dibuix a llapis i Pintura acrílica.
domingo, 15 de abril de 2012
Primera pintura amb acrílic. El Gat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario