martes, 7 de febrero de 2012

Dibuixos; animals






1 comentario:

  1. Carai! m'agrada el teu estil. De tots els dibuixos m'agrada especialment l'Isard.

    Et seguiré, una abraçada ;)

    ResponderEliminar